Podsumowanie calosci na tej stronie - http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... &start=171
No i niestety się na Niego nadziałem:
http://allegro.pl/lf-dragstar-junior-su ... 01853.html
Walczę o zwrot pieniędzy i odebranie roweru na koszt blackdemon'a. Jako że moje próby nie odnoszą skutku zamieszczam tutaj opis wynikłej sytuacji:
Powodem jest niezgodność towaru z opisem - z faktycznym stanem technicznym roweru.
Wynegocjowałem go i kupiłem za 1200 złotych i taką sumę otrzymał blackdemon. (Aukcja została zakończona na 1100zł w wyniku naszych uzgodnień i zamknięta by całkowicie "nie szła" po za allegro).
Główną przyczyną mojej żądania jest popękana - nie nadajaca sie do
dalszej eksploatacji górna korona amortyzatora. Mocowanie jest pęknięte
z obu stron obejmy po obu stronach amortyzatora(pęknięcie na
gwincie+obejmie). - zdjęcie w załączniku
Uszkodzone mocowanie amora zagraża zdrowiu i życiu użytkownika (nadaje się na złom), amortyzator może się "złożyć" w czasie jazdy.
W opisie blackdemon określił stan roweru jako bardzo dobry, dodatkowo
zapewniał mnie wielokrotnie o tym podczas rozmów na GG. Twierdził
nawet,że stan roweru jest wręcz idealny. Mówimy tu o stanie technicznym,
nie o rysach i obiciach wynikłych z użytkowania sprzętu, co jest
normalnym i akceptowalnym zjawiskiem.
W późniejszej rozmowie telefonicznej, już po obejrzeniu przeze mnie
roweru u mnie w domu wydało się iż o większości uszkodzeń blackdemon
wiedział, lecz nie zaznaczył tego w aukcji.
Po za uszkodzeniem amortyzatora - głównej przyczyny zwrotu, są również
inne uszkodzenia lub też braki:
- suport przykręcony przy pomocy klucza typu "żabka", na pewno nie był
to klucz do suportów. (zdjęcie w załączniku). Jestem prawie pewny, że
odkręcenie suportu oryginalnym kluczem będzie niemożliwe - zniszczone są
mocowania pod klucz.
- Scentrowane są oba koła - do zrobienia w serwisie
- Łyse opony wręcz na slick'i (w opisie nie zaznaczono, że nadają się
tylko do wymiany, (zdjęcie w załączniku)
- Uszkodzone, ramowe mocowania linek i pancerzy, rozgięte/rozbite
(młotkiem, przecinakiem?), a w nie wbite pancerze linek, tak na
marginesie, jaki był cel tego działania?. (zdjęcie w załączniku)
- wyczuwalny luz na kasecie
- zgięta dolna prawa goleń amortyzatora, oczywiście pominięto ten
fakt w opisie.(zdjęcie w załączniku)
- krzywe tarcze hamulcowe. Przednia lekko (ujdzie), tylna znacząco, do
wymiany ewentualnie do prostowania.
Rower został odebrany przez pośrednika ("kuriera" - mojego znajomego).
Formę i czas odbioru uzgadnialiśmy ze znaczącym wyprzedzeniem (tuż po
zakupie - 29.12.2010.) Blackdemon był poinformowany o konieczności
przygotowania roweru do transportu, wyczyszczenie, zabezpieczenie
brudzących części, zdjęciu kół i odkręceniu kierownicy. Rower w
czwartek (13.01.2011) nie tylko że nie był przygotowany (w naprędce
rozkręcany tuż przed załadunkiem) to na dodatek był i dalej jest
paskudnie brudny. Ubłocony, już nie mówiąc o jakiejś czarnej brei
znajdującej się na łańcuchu i kasecie. (W tej formie miał być
załadowany na tylne siedzenia samochodu)
Ps. Pominę nic nie znaczący fakt odmłodzenia amortyzatora o jeden rok -
jest on z 1999 roku (rok produkcji wybity po obu wewnętrznych stronach
dolnych goleni amortyzatora).
Zdjęcia: http://my.opera.com/Kilowat89/albums/sh ... id=5905232
Opis ze strony aukcji:
Witam, niestety nadeszla pora sprzedac moj drugi, ukochany rowerek. Zmusila
mnie do tego nowa zajawka (fotografia). Skladany byl z mysla o FR/ENDURO
jednak przezemnie uzywany byl tylko w krakowskim enduro (bardzo lajtowa
jazda). Do extremy posiadam drugi rower.
Stan roweru bardzo dobry, na biezaco serwisowany, olej w amortyzatorze
wymieniony 2 miesiace temu, po czym rower przejechal 40km. Sam amortyzator
to juz klasyk, posiada piekna prace, jest wytrzymaly przy nieduzej wadze
(zaledwie 2.5kg). Rama jest w rozmiarze 14". Przy moich 180cm wzrostu
spokojnie wystarczalo sztycy do podjazdow. Na zjazdach rower zachowuje sie
bardzo stabilnie, niewielkie hopki nie sprawiaja mu problemow (wiekszych
nie probowalem

Odbior osobisty mozliwy w Krakowie oraz Ostrzeszowie. Wszelki kontakt na gg
8315254.
Mozliwosc wymiany na zasadach allegro na lustrzanke Nikon D50, D60, D70,
ew. Canon/Sony.
Rama: LF Dragstar 2004 14"
Widelec: Marzocchi Junior T 2000 130mm
Kierownica: Truvativ Hussefelt
Mostek: NS Super Moto
Gripy: Eclat BMX
Stery: integra na maszynach
Siodło: no-name
Sztyca: X-Mission speed
Zacisk: no-name
Korby: Shimano Deore FC-M533 HT2
Support: Shimano Deore HT2
Zębatka: Shimano 32t
Łańcuch: Shimano HG53 8spd
Pedały: Giant
Napinacz: Truvativ Boxguide
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano Alivio
Koło przód:
Obręcz: Jalco AX430 26"
Szprychy: CN Spoke
Piasta: Shimano Deore LX
Opona: Maxxis Mobster
Dętka: No-name
Koło tył:
Obręcz: Alexrims DM24 26"
Szprychy: CN Spoke
Piasta: Novatec D042SB
Opona: Kenda Kinetics
Dętka: No-name
Hamulec przód, klamka: Shimano Alivio, tarcza 180mm Shimano Alivio, klamka
Avid FR5
Hamulec tył, klamka: BlackBox, tarcza 160mm promax, klamka Avid SD7