Forum portalu DH-zone.com

Najwiekszy w Polsce portal kolarstwa górskiego - DH-zone.com / Zaloguj




Teraz jest 23.11.2014 06:26:03


Kolczyk w brodzie!! Przebijanie !! Jak samemu ??

Moderatorzy: GÓRNIK, Paul, GgG, quake, MLYNoBIKER, KaKTuSSS, Spaced, KubaLa, SeraaX, groochas, ArthurGreen, off_road, piotrex, motomysz, nikom

Kolczyk w brodzie!! Przebijanie !! Jak samemu ??

Postprzez lukas31581 » 10.12.2008 14:28:21

witam :) jak w temacie mam zamiar zrobić sobie kolczyk w brodzie ;] i tu pojawia sie pytanie :) posiadam kolczyk o średnicy 1,6 mm. Jaki wenflon kupić do przebicia i ewentualnie na coś uważać podczas przebijania :) jeśli ktoś chce odradzać itd może dać sobie spokój ;p i jak pozniej czyscic czym i przez jaki czas :)
Ostatnio edytowano 10.12.2008 17:38:36 przez lukas31581, łącznie edytowano 1 raz
jeśli chcesz kupic coś czego nie da sie połamać to kup sobie plasteline
lukas31581
 
Posty: 32

Postprzez bazooczyskoDH » 10.12.2008 15:30:32

ja też mam taki kolczyk ale robiłem w studio więc co do grubości igły to Ci nie podpowiem ale co do czyszczenia itp... jest taki antybiotyk w maści, nazywa się 'probiotyc' czy coś takiego i się tym smaruje raz dziennie okolice przebicia 8) wara aż tak bardzo Ci nie będzie puchła po tym :twisted: powodzenia:)
bazooczyskoDH
 
Posty: 305

Postprzez lukas31581 » 10.12.2008 19:32:01

help me :D jaki wenflon ? :)
jeśli chcesz kupic coś czego nie da sie połamać to kup sobie plasteline
lukas31581
 
Posty: 32

Postprzez Blotolf » 10.12.2008 19:40:28

Nie probiotyc tylko Tribiotic.
Blotolf
 
Posty: 237
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Speed_Street » 10.12.2008 21:28:35

Na małym sobie zrób.
Speed_Street
 
Posty: 44

Postprzez Michal4X » 10.12.2008 21:45:28

ja pierdole do czego na tym forum do chodzi.. niech zgadne pewnie ziomek jezdzisz w streecie ew dircie.. stary sa inne fora na ktorym ci moze ktos pomoze typu BA ;] lub strone specjalnie temu poswiecone..
Michal4X
 
Posty: 1853
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez bobnh » 10.12.2008 21:54:32

przebijać "brodę" samemu bym CI nie radził ,rób co chcesz ale polecam CI jednak studio.
bobnh
 
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków

Postprzez morthias » 10.12.2008 23:37:32

Michal4X, jak masz z tym problemy w jakiej dyscyplinie kto jezdzi, to zatrzymaj je dla siebie... Wystarczy nam jedno nietolerancyjne forum, po co robic drugie? A dzial nazywa sie "Offtopic", wiec nawet jesli koles chcialby sobie zrobic kolczyk w siusiaku to i tak MA PRAWO o tym napisac.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
morthias
 
Posty: 1047
Lokalizacja: Zamość

Postprzez elMo » 10.12.2008 23:49:36

lukas31581 niewiele Ci pomoge ale generalnie mimo wszystko polecam studio;]

Michal4X masz jakis problem? nudzi sie Wam w domu wiec teraz czas na rasizm ze wzgledu na dyscypline? ;/

morthias dokladnie...
elMo
 
Posty: 772
Lokalizacja: Łódź

Postprzez MLYNoBIKER » 11.12.2008 01:39:34

Ja robiłem w wardze... jakoś nie widzę opcji zrobienia tego samemu ;p załatw sobie jakąś koleżankę z ładnym biustem i niech ci wbija :D ja miałem igłe 1,8mm kolczyk nie wiem jaki... żadnych maści nie używałem i było wszystko ok ;p
[S] Trek Session 8 2014 15,8kg 9,000zł
viewtopic.php?p=1054500
MLYNoBIKER
moderator
 
Posty: 2679
Lokalizacja: Warszawa/Bielsko-Biała

Postprzez Spaced » 11.12.2008 02:09:26

lukas31581 samemu spieprzysz sobie to mniej lub bardziej. Nawet ludzie robiacy to zawodowo, których znam zgłaszaja sie po to do kumpli bo po prostu samemu jest kapke trudno. Inna sprawa, ze jak nie ogarniasz dobrze tematu to mozesz sobie niezła infekcje zrobic...
Spaced
moderator
 
Posty: 16942
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lukas31581 » 11.12.2008 13:18:55

Spaced
temat w miare ogarniam bo to nie jest moj pierwszy kolczyk ;) pierwszy robilem w studio :P (brew) dzis ide do studio robic jezyk ale jeszcze sam chce sobie wlasnie zrobic w brodzie :) w miare wiem ocb jesli chodzi o takie przebijanie :P


Michal4X
dla twojej informacji jezdze DH/FR a STREET/DIRT raczej slabo bo nie lubie :P


MLYNoBIKER
dzieki za info ;)
jeśli chcesz kupic coś czego nie da sie połamać to kup sobie plasteline
lukas31581
 
Posty: 32

Postprzez XXX » 11.12.2008 18:00:57

weź sobie pistolet na gwoździe i papiakiem przebij;p
a tak na powaznie to idz do studia...bo jak sobie zle przebijesz to bedzie trzeba kolczyk wyjąć i zostanie ci blizna na brodzie..a to chyba dosc widoczne miejsce... a jak masz kolczyk 1.6mm to na moj gust igla 1.8-2mm spokojnie starczy...
ale ja bym sobie tego sam nie robi...
[S] DHX 5.0 241mm stan bdb
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
XXX
 
Posty: 1763
Lokalizacja: zgr

Postprzez Mawet » 11.12.2008 22:33:59

lukas31581 ogarniasz temat, a nie wiesz jaką igłą przebić i nie wiesz jak pielęgnować kolczyk. Powiem tylko, gratuluję braku samokrytycyzmu.

Z mojej strony polecam jednak wybrać się do salonu piercingu, gdzie będziesz mieć to zrobione profesjonalnie i masz pewność, że jeśli coś będzie nie tak otrzymasz fachową pomoc. Mówię oczywiście o profesjonalnym studio, a nie" u kosmetyczki Zosi".
Co mogę dodać..Poproś raczej o kolczyk z bioplastu, bo najlepiej się goi. Kup płyn corsodyl do płukania ust (ok 20 zł), który też jest potrzebny przy przebicui języka, choć to miejsce które bardzo trudno "zakazić", oraz octenisept, którym będziesz przemywać ranę z zewnątrz.Na pewno nie używaj żadnej wody utlenionej czy spirytusu salicylowego.
Mawet
 
Posty: 658


Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości