RS Judt TT-zwiekszenie skoku!!!
RS Judt TT-zwiekszenie skoku!!!
Czesc!
Wlasnie rozkrecielm tegoz RS i sie przerazilem bo w jednej goleni to nie ma nic (mozna to bylo przewidziec bo byla tylko zaslepka ale sie ludzielem ze bedzie jakas sprezyna w zrodku) a w drugiej goleni tylko sprezyna i tez zero jakiegos tlumienia w postaci elastomerow przynajmniej
a najgorsze jest to ze jak zmierzylem to skok ma ten amorek-------55mm!!! czyli nie tak jak podaja ze 80mm a dodam ze kupilem go nowego z rowerem wiec nie moze byc zadnej sciemy (no chyba ze to jakas cholerna wersja OEM)
No i stad moje pytanie jak mozna zwiekszyc w nim skok zeby przynajmniej te 80mm chodzilo i to jakos po ludzku z tlumieniem??
Napewno trzeba bedzie wladowac dluzsza spezyne ale co poza tym jak ktos wie to prosze niech pisze, a jak ktos ma jeszcze jakies komponenty do tuningu tego amora to prosze o kontakt na priva.
Z gory dzieki za rady
Wlasnie rozkrecielm tegoz RS i sie przerazilem bo w jednej goleni to nie ma nic (mozna to bylo przewidziec bo byla tylko zaslepka ale sie ludzielem ze bedzie jakas sprezyna w zrodku) a w drugiej goleni tylko sprezyna i tez zero jakiegos tlumienia w postaci elastomerow przynajmniej
a najgorsze jest to ze jak zmierzylem to skok ma ten amorek-------55mm!!! czyli nie tak jak podaja ze 80mm a dodam ze kupilem go nowego z rowerem wiec nie moze byc zadnej sciemy (no chyba ze to jakas cholerna wersja OEM)
No i stad moje pytanie jak mozna zwiekszyc w nim skok zeby przynajmniej te 80mm chodzilo i to jakos po ludzku z tlumieniem??
Napewno trzeba bedzie wladowac dluzsza spezyne ale co poza tym jak ktos wie to prosze niech pisze, a jak ktos ma jeszcze jakies komponenty do tuningu tego amora to prosze o kontakt na priva.
Z gory dzieki za rady
W sumie juz sobie troche poradzielm bo jednak znalazlem w nim 2cm elastomeru w kazdej goleni a za nimi calkiem na dole amora jeszcze nie wiadomo po co 4cm podkladki ograniczajacej skok ktora wyjalem i teraz amor bez niczego ma 80mm skoku ale postanowilem isc za ciosem i odpilowalem po 1,5cm sprezynek zapobiegajacych dobiciu bo jak obliczylem to wystarczy i nie dobije a poza tym elastomery tez zatrzymaja dobicie i teraz jak wloze dluzsza sprezyne to jak policzylem bede mial ponad 100mm skoku bez wysuwania goleni i nadwyrezania wytrzymalosci amora. tylko nie wiem czy wkladac sprezyne do tej goleni gdzie bylo calkiem pusto bo sie troche boje ze ten korek moze nie wytrzymac naprezenia sprezyny i wyje.... mi oko lub zeba.
A co do rocznika to jest to chyba 2001-2002
A co do rocznika to jest to chyba 2001-2002
A co do sprezyn z simsona (fi 22mm) to niestety nie pasuja do wszystkich amorow tylko do tych o goleniach 28mm i wiecej a ten RS ma 25mm wiiec nie da sie ich zamontowac bo beda tarly o scianki a to juz nie jest fajnie. Sa jednak sprezyny z Rometa i te maja byc lepsze zobaczymy.
A moral z tego taki ze simson nie jest dobry na wszystko :d
A moral z tego taki ze simson nie jest dobry na wszystko :d
zanim zaczniesz jezdzic to sprawdz czy przy dobiciu po twoich przeróbkach nie dobija koroną do opony bo możesz niezłego batona wywalic hehehe jak wysuniesz TT do góry to możesz nawet 125mm skoku uzyskac przynajmniej z mojego tak sie dało to był model 2001 chybaczerwony z czarnymi lagami te pozniejsze modele były jakies inne
oj, ludzie, igracie ze śmiercią...
miałem Judy TT 2002, widziałem toto w środku niejeden raz (kto nie smaruje, ten nie jedzie) i jak dla mnie jego budowa jest co najmniej wątła; po podniesieniu robi się pewnie jeszcze mniej pewny...
plastikowy korek z regulacją potrafił grubo trzeszczeć, więc może faktycznie lepiej rozejrzeć się za metalowym...
miałem Judy TT 2002, widziałem toto w środku niejeden raz (kto nie smaruje, ten nie jedzie) i jak dla mnie jego budowa jest co najmniej wątła; po podniesieniu robi się pewnie jeszcze mniej pewny...
plastikowy korek z regulacją potrafił grubo trzeszczeć, więc może faktycznie lepiej rozejrzeć się za metalowym...
LUDZIE NIE BAWCIE SIE W TAKI SHIT ! zwiekszysz mu skok to ci jebni.e predzej czy pózniej,to nie ma sensu,ten amor nie jest wart tuningu 28 mm i ledwo do xc,uwarzaj na siebie.Olej będzie rzygać,zatyczki kosztują,ja mam deltę hl za mniejsza cenę niz nowy rs i130 skoku i chodzi jak złoto judy zakatujesz w 1 sezon,wiem bo miałem.sprzedaj to i sie zakre za czyms innym,używanym.
IGNORANTION is BLISSSssss...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości