>>> Suntour Duro - tuning <<<

Matys HIPNO
Posty: 410
Rejestracja: 04.02.2006 17:25:44
Kontakt:

Post autor: Matys HIPNO »

Ja chce zakupic duracza do streetu i dirtu i mam pytanko nie chce zakladac nowego tematu....





CZY DA SIE ZMNIEJSZYC W DURO SKOK DO 70/80 MM ??
Chanys89
Posty: 36
Rejestracja: 21.11.2005 20:58:21
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: Chanys89 »

na pewno sie da. dolozyc cos pod sprezyny negatywne, przyciac sprezyny pozytywne i ewentualnie elastomer troche. duzo mierzenia zeby wszystko spasowac...
dambian
Posty: 4
Rejestracja: 14.07.2006 09:01:57
Kontakt:

Post autor: dambian »

[quote="dambian"]witam
ztuningowałem mojego NS według tego poradnika
pracuje o niebo lepiej ale zastanawiam sie po jakim czasie szlag go trafi ;/ Wiadomo po coś tą opaske tam założyli ;) i na pewno wiedzieli po co ;)



______________________________________________

Tak jak myślałem , że długo on nie pociągnie ;/
minoł miesiąc a NS zaczoł chodzić tak jak przed "tuningiem " - więc coś się juz w nim psuje


no ale cóż to wkońcu SR. NS


Pozdro dambian

ps tą opaskę to jednak po coś tam wsadzili ;)
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

dambian ********** gupoty az szczypi. na pewno nie z powodu braku opaski zle chodzi. duro tuningowane przezemnie (tylko zdjecie opaski) chodzi super juz ponad rok.
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

ta opaska to cały tuning duro bez niej chodzi dobrze kumplowi zdjąłem opaske to śmiga juz z pół roku i chozi jak chodził
patyk_lks
Posty: 455
Rejestracja: 21.04.2005 19:45:29
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks »

dambianprzesmaruj slizgi smarem i bedzie chodzic tak jak chodzil.
[url=http://www.pinkbike.com/photo/922498/]Pinkbike[/url]
Chanys89
Posty: 36
Rejestracja: 21.11.2005 20:58:21
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: Chanys89 »

ja mam durowski tlumik w moim mz race. opaske mam zalozona. tylko sobie tlok stuningowalem. i amor chodzi wysmienicie...tylko olej rzadszy troche wlac musze
dambian
Posty: 4
Rejestracja: 14.07.2006 09:01:57
Kontakt:

Post autor: dambian »

musze go całego rozebrać żeby przesmarować slizgi ?? czy jest jakiś inny sposób ??

Pozdrawiam i czekam na odp
Dambian
reparil
Posty: 29
Rejestracja: 31.08.2006 20:05:00
Kontakt:

Post autor: reparil »

a czy jeśli sie wbije te śrubki od dołu to nie zniszczy sie gwint?
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

reparil nie
lukasz 20
Posty: 52
Rejestracja: 11.06.2006 09:39:46
Lokalizacja: lidzbark warm
Kontakt:

Post autor: lukasz 20 »

niech ktos mi powie jak wyciągn.ąc z duro d 150mm skoku wszedzie szukam a tu hoi pomocy
fajder
Posty: 70
Rejestracja: 26.07.2006 21:37:33
Kontakt:

Post autor: fajder »

Sprawa jest troche głupia :D.Mój młodszy brat rozberał duro bo chcaił je stuningować.Z prawego laga czyli tam gdzie jest ten niby tłumik już po wyjęciu sprężnyny "wyskoczyła" taka prosta rurka z spręzyną na końcu.I tu pojawai się moje pytanie czy tą rurkę z sprężyną nalerzy wsadzić spręzyną do dołu laga czy do góry a prętem w dół?.Wiem ze pytanie wydaje się dziwne ale ja sam nie mam pojęcia jak to zrobić. Nie małem nigdy duro a nie ma teraz nikogo w okolicy sie spytac ,a bart chce jeżdzić jeszcze dziś.Mógłby ktoś napisac jak to włorzyć.
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

wszystko jest w poradniku napisane co gdzie ma byc. Ta metalowa srebrna rurka to tlumik, w srodku potem powinien znalezc sie olej. To w srodku (pałeczka + grzybek na koncu) musi byc w srodku tej srebrnej rurki "pretem" do dolu (ten "pret" musi przejsc przez dziure) a tym grzybkiem do gory. tyle.
uczak16
Posty: 193
Rejestracja: 03.10.2006 14:55:21
Kontakt:

Post autor: uczak16 »

Ej jakie uszczelki beda pasowac do duro ? od bombera by byly czy raczej nie? bo chce zrobic kapiel a strasznie mam uszczelki zjechane i myslalem nad tymi od bombera ale niejestem pewien
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

uczak16 nowe te 'sprezynki' na stare uszczelki i powinno byc ok.
tinkki
Posty: 263
Rejestracja: 21.10.2005 21:27:11
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: tinkki »

jestem po XXX browcach - rozkopałem właśnie mojego duracza i wpadł mi do głowy pewien pomysł <jak to po piwku> więc:
zamiast wrzucać podkładki wyciagając amora nie lepiej byłoby przedłuzyć lewą szpilkę ma ok 125 mm przestrzeni pracy <skok amora> - szpila z tłumika posiada go natomiast ok 140 mm - tak przedłużyc lewa aby miała także 140 mm przestrzeni pracy(czy jak kto by to tam chciał nazwać) - nastepnie skrócic sprężyny <ok 3 mm> odpowiadajace za wytłuminie powrotu- następnie nawiercić 2 dziury w tłumiku i skrócic elastomer - dajmy na to o 20 mm - no i wreszcie wlac olej 5 W jak juz wszystko będzie wkupie, a i bym zapomniał rozklepac spręzyny minimalnie. w rezultacie przewiduje że mozna by uzyskac 140 mm rzeczywistego- płynnego skoku z duracza.
Moje pytanie jest takie- czy ktos juz dokonywał takiej przeróbki i mógłby mi udzielić ewentualnie jakis porad ampropos tego.
uczak16
Posty: 193
Rejestracja: 03.10.2006 14:55:21
Kontakt:

Post autor: uczak16 »

Ajz mi nie chodzi o uszczelki kurzowe tylko o te w srodku bo jak teraz wlalem oleju to wszystko wyplywa i sie leje po amortyzatorze calym
Maciek 89
Posty: 163
Rejestracja: 08.06.2006 12:22:41
Lokalizacja: Brzesko / Kraków
Kontakt:

Post autor: Maciek 89 »

przeczytałem cały ten temat i nadal nie wiem czy w końcu przy składaniu wyczyszczonego duracza można trochę mu posmarować ślizgi zwykłym towotem do łożysk łt-43 ? aha i załóżmy że od góry wleje olej 10W a od dołu wlać taki sam czy inny ?
tinkki
Posty: 263
Rejestracja: 21.10.2005 21:27:11
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: tinkki »

"grubskim" tawotem posmarowałem :) - mam 140 zajbiscie płynnego skoku po 5 godz kombinowania - wprost zajebiście
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość