>>> Suntour Duro - tuning <<<
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 04.02.2006 17:25:44
- Kontakt:
[quote="dambian"]witam
ztuningowałem mojego NS według tego poradnika
pracuje o niebo lepiej ale zastanawiam sie po jakim czasie szlag go trafi ;/ Wiadomo po coś tą opaske tam założyli ;) i na pewno wiedzieli po co ;)
______________________________________________
Tak jak myślałem , że długo on nie pociągnie ;/
minoł miesiąc a NS zaczoł chodzić tak jak przed "tuningiem " - więc coś się juz w nim psuje
no ale cóż to wkońcu SR. NS
Pozdro dambian
ps tą opaskę to jednak po coś tam wsadzili ;)
ztuningowałem mojego NS według tego poradnika
pracuje o niebo lepiej ale zastanawiam sie po jakim czasie szlag go trafi ;/ Wiadomo po coś tą opaske tam założyli ;) i na pewno wiedzieli po co ;)
______________________________________________
Tak jak myślałem , że długo on nie pociągnie ;/
minoł miesiąc a NS zaczoł chodzić tak jak przed "tuningiem " - więc coś się juz w nim psuje
no ale cóż to wkońcu SR. NS
Pozdro dambian
ps tą opaskę to jednak po coś tam wsadzili ;)
Sprawa jest troche głupia :D.Mój młodszy brat rozberał duro bo chcaił je stuningować.Z prawego laga czyli tam gdzie jest ten niby tłumik już po wyjęciu sprężnyny "wyskoczyła" taka prosta rurka z spręzyną na końcu.I tu pojawai się moje pytanie czy tą rurkę z sprężyną nalerzy wsadzić spręzyną do dołu laga czy do góry a prętem w dół?.Wiem ze pytanie wydaje się dziwne ale ja sam nie mam pojęcia jak to zrobić. Nie małem nigdy duro a nie ma teraz nikogo w okolicy sie spytac ,a bart chce jeżdzić jeszcze dziś.Mógłby ktoś napisac jak to włorzyć.
jestem po XXX browcach - rozkopałem właśnie mojego duracza i wpadł mi do głowy pewien pomysł <jak to po piwku> więc:
zamiast wrzucać podkładki wyciagając amora nie lepiej byłoby przedłuzyć lewą szpilkę ma ok 125 mm przestrzeni pracy <skok amora> - szpila z tłumika posiada go natomiast ok 140 mm - tak przedłużyc lewa aby miała także 140 mm przestrzeni pracy(czy jak kto by to tam chciał nazwać) - nastepnie skrócic sprężyny <ok 3 mm> odpowiadajace za wytłuminie powrotu- następnie nawiercić 2 dziury w tłumiku i skrócic elastomer - dajmy na to o 20 mm - no i wreszcie wlac olej 5 W jak juz wszystko będzie wkupie, a i bym zapomniał rozklepac spręzyny minimalnie. w rezultacie przewiduje że mozna by uzyskac 140 mm rzeczywistego- płynnego skoku z duracza.
Moje pytanie jest takie- czy ktos juz dokonywał takiej przeróbki i mógłby mi udzielić ewentualnie jakis porad ampropos tego.
zamiast wrzucać podkładki wyciagając amora nie lepiej byłoby przedłuzyć lewą szpilkę ma ok 125 mm przestrzeni pracy <skok amora> - szpila z tłumika posiada go natomiast ok 140 mm - tak przedłużyc lewa aby miała także 140 mm przestrzeni pracy(czy jak kto by to tam chciał nazwać) - nastepnie skrócic sprężyny <ok 3 mm> odpowiadajace za wytłuminie powrotu- następnie nawiercić 2 dziury w tłumiku i skrócic elastomer - dajmy na to o 20 mm - no i wreszcie wlac olej 5 W jak juz wszystko będzie wkupie, a i bym zapomniał rozklepac spręzyny minimalnie. w rezultacie przewiduje że mozna by uzyskac 140 mm rzeczywistego- płynnego skoku z duracza.
Moje pytanie jest takie- czy ktos juz dokonywał takiej przeróbki i mógłby mi udzielić ewentualnie jakis porad ampropos tego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość