Wymiana oleju w DURO 2008

misialek
Posty: 116
Rejestracja: 02.11.2008 08:45:04
Kontakt:

Wymiana oleju w DURO 2008

Post autor: misialek »

Siema, mam Duro 2008 i chcę w nim zmienić olej na zimę, ponieważ standardowy straszne "twardnieje". Nie wiem jak sie zabrac do tej roboty. Jeśli ktoś moze niech poda link do jakiegos poradnika (najlepiej ilustrowany). Szukałem w necie ale niestety bezskutecznie. Pozdrawiam :)
misialek
Posty: 116
Rejestracja: 02.11.2008 08:45:04
Kontakt:

Post autor: misialek »

Wszystko fajnie ale link do poradnika nie działa ;(
siwy-84
Posty: 691
Rejestracja: 22.02.2005 00:15:08
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: siwy-84 »

jak przeczytasz te 31 stron to napewno czegos sie dowiesz

powodzenia
Avat
Posty: 275
Rejestracja: 20.05.2007 16:08:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Avat »

Odkręć lewy korek u góry, wylej olej, wlej nowy, zakręć.
eskimos28
Posty: 678
Rejestracja: 29.07.2008 11:54:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: eskimos28 »

To cos slabiutko szukales na google;P Cały tuning: Tuning duro
joncek
Posty: 361
Rejestracja: 13.11.2007 14:44:49
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: joncek »

Ehhh, odkrecasz korki, wyjmujesz sprezyny, wylewasz olej, czyscisz szmatka w srodku, sprezyny tez czyscisz, potem wlewasz nowy olej i zakrecasz korki. Cala filozofia. Trudne co nie ? :mrgreen:
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

Avat, to swietna rada, poza faktem ze olej jest w prawej ladze a nie w lewej ;).
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Avat
Posty: 275
Rejestracja: 20.05.2007 16:08:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Avat »

Ja tam nie wiem, ale to chyba oczywiste ze jakby sie z lewej nie wylał olej to trzeba jednak prawy korek odkręcić :)
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Part III.
Punkt 6.
Cytuję:
Kolega bierze golenie i w dość delikatny acz mocny sposób wpycha je wam w lagi :P Uważając żeby semi-ringi nie pospadały. Kolega wpycha wam aż poczuje lekki opór. To znak ze doszedł już do końca. Ważne żeby nie pił wcześniej więcej niż jednego piwa bo wtedy może mieć kłopoty z trafieniem sobie do dziurki.
misialek
Posty: 116
Rejestracja: 02.11.2008 08:45:04
Kontakt:

Post autor: misialek »

Dzięki wszystkim :)
Konan1994
Posty: 203
Rejestracja: 30.11.2008 19:08:36
Lokalizacja: takie zadupie:)
Kontakt:

Post autor: Konan1994 »

stary jak nie masz i tym bladego pojęcia to nie rób tego sam...

http://www.allegro.pl/item501700307_dur ... 170mm.html

ja bym zapłacił to 6 dych i bym gościowi wysłał zeby mi zrobił tuning :wink:

i przynajmniej będziesz miał konkretnie zrobione:D
ak47

Post autor: ak47 »

Ciekawe jakie doświadczenie w tuningu ma ten koleś...

Obczaiłem na czym ten tuning polega.
Może jednak opłaca się dać 30zł, ale ze zwiększeniem skoku do 150mm a nie do 170!
Szkoda, że jego pomysł uwzględnia jedynie zamkniętą kąpiel olejową(15ml oleju silnikowego na lagę).

Amor ma szansę lepiej pracować, ale bałbym się na takim czymś jeździć...
Konan1994
Posty: 203
Rejestracja: 30.11.2008 19:08:36
Lokalizacja: takie zadupie:)
Kontakt:

Post autor: Konan1994 »

tak wygląda ten amor po tuningu, ten sam gość go sprzedawał:

http://www.allegro.pl/item486277072_486277072.html

wygląda fajnie! jak nixon :mrgreen:

ale pewnie będzie miał fajne luzy:)
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Przecież to zwykłe D 05/06 z tą starą koroną :-| Z całym szacunkiem ale wyciąganie go na 170mm i jeżdżenie to po prostu kaskaderka dla mnie. Szkoda zdrowia.
Co do tematu to wszystko masz tu, opis + zdjęcia.
Bombell pisze:Tuning Duro (wersja www):
http://duro.cba.pl/

Tuning Duro (wersja do ściągnięcia):
http://www.sendspace.com/file/ot1kfx

Poradnik: Zabawy z Duro:
http://www.rower.com/archiwum.php?art=3080
ak47

Post autor: ak47 »

tu masz mój poradnik uzupełniony przez znajomego
http://zarzecki.com/rower/duro/
Gawith
Posty: 131
Rejestracja: 13.10.2008 15:53:20
Kontakt:

Post autor: Gawith »

Dla mnie tuning Duro nie ma sensu... owszem wlanie lepszego oleju czy cos w tym stylu, ale żeby zwiększać skok do 150 mm nawet do 170 mm... Dla mnie to nie jest dobry pomysł.
Google.pl prawdę Ci powie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości