Marzocchi 66 ata 2007 - były jakies problemy, ale jakie ?

topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Marzocchi 66 ata 2007 - były jakies problemy, ale jakie ?

Post autor: topick »

Coś z trzymaniem powietrza ,utratą skoku , czy problem jest latwy , niekosztowny do usunięcia ? :?:

drugie sprawa to porównie z wersja rc2, na ile różnia sie pracą te dwa widelce?
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Sl1 ATA tak ??

mogą sie pojawić problemy z regulacja - tzn na początku wyregulowanie ich to takiego stanu w jakim chcesz żeby chodziły może sprawiać trudność, potem się nauczysz

maja w miarę długi okres docierania, utraty skoku nie zauważyłem

poza tym to fajny bardzo amorek ;p
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

jasiek_krk pisze:Sl1 ATA tak ??
tak ten ze wlasnie , napiszesz cos wiecej o jego pracy ? jego "powietrznosc " daje jakies niepozadane zachowanie ?
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

topick wpisz na forach ridemonkey "renegades mod" albo "SL ATA wind down" w search a znajdziesz rozwiazanie potencjalnej utraty skoku. Z tego co wyczytalem to jak sie to naprawia to jakis chory koszty nie wychodzi ale zlookaj sobie.
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

topick pisze:jego "powietrznosc " daje jakies niepozadane zachowanie ?
hmm nie nawet nie... tzn wszystko pracuje jak powinno powietrze to super sprawa

Tylko 2 rzeczy na jakie zwróciłem uwagę to :

1) Komora ATA nie mam szczerze pojęcia za co ona odpowiada.. tzn z jej pompowaniem trzeba uważać utwardza ona znaczni pracę amortyzatora - ja mam ją tak na czuja wypełnioną...

2) Z zaworu od antydobiciówki przy spuszczaniu powietrza często lubi trysnąć olejem i to nie zależnie od pozycji amortyzatora...


aa no i jeszcze jedna rzecz nie zwracaj uwagi na tabele marcoha które podają jakie ciśnienie ma być w komorach pod wagę styl jazdy itp

weź pompkę jedz w teren i sam sobie wszystko ustaw jak CI jest wygodnie bo po napompowaniu zgodnie z tabela będziesz miał sztywny wideł - czemu? nie mam pojęcia..
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości