Wahacz - konfiguracja

kris_w
Posty: 174
Rejestracja: 12.02.2014 10:39:59
Kontakt:

Wahacz - konfiguracja

Post autor: kris_w »

Cześć,

w ramie A-RH na wahaczu mam po dwa miejsca do montażu dampera i tylnego trójkąta (załączam fotkę, którą znalazłem gdzieś na necie, żeby było jasne o co mi chodzi)
author.jpg
W moim przypadku mam ustawione na dwóch krańcowych otworach. Co spowoduje zmiana mocowania trójkąta, a co zmiana mocowania dampera?

Pozdrawiam!
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

zmiana dampera w lewo zmniejsza przełożenie ramy, co za tym idzie zmniejsza skok. Na tej samej wartości powietrza/tej samej sprężynie, na mniejszym skoku jest twardziej (ale na powietrzniaku to nie problem, bo można szybko to ustawić w damperze).

Zmiana mocowania w linku... dziwna sprawa, pierwszy raz coś takiego widzę. Na pewno nie jest to ozdobne, albo do mocowania pancerza?
Jeżeli jest to na prawdę ustawienie dodatkowe, to z pewnością zmniejsza ono dźwignię, czyli ponownie zmniejsza skok (i w większym stopniu zapewne charakterystykę ramy).

Generalnie rzecz biorąc - teraz jest ustawiony max skok.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości