Cześć,
w ramie A-RH na wahaczu mam po dwa miejsca do montażu dampera i tylnego trójkąta (załączam fotkę, którą znalazłem gdzieś na necie, żeby było jasne o co mi chodzi)
W moim przypadku mam ustawione na dwóch krańcowych otworach. Co spowoduje zmiana mocowania trójkąta, a co zmiana mocowania dampera?
Pozdrawiam!
Wahacz - konfiguracja
zmiana dampera w lewo zmniejsza przełożenie ramy, co za tym idzie zmniejsza skok. Na tej samej wartości powietrza/tej samej sprężynie, na mniejszym skoku jest twardziej (ale na powietrzniaku to nie problem, bo można szybko to ustawić w damperze).
Zmiana mocowania w linku... dziwna sprawa, pierwszy raz coś takiego widzę. Na pewno nie jest to ozdobne, albo do mocowania pancerza?
Jeżeli jest to na prawdę ustawienie dodatkowe, to z pewnością zmniejsza ono dźwignię, czyli ponownie zmniejsza skok (i w większym stopniu zapewne charakterystykę ramy).
Generalnie rzecz biorąc - teraz jest ustawiony max skok.
Zmiana mocowania w linku... dziwna sprawa, pierwszy raz coś takiego widzę. Na pewno nie jest to ozdobne, albo do mocowania pancerza?
Jeżeli jest to na prawdę ustawienie dodatkowe, to z pewnością zmniejsza ono dźwignię, czyli ponownie zmniejsza skok (i w większym stopniu zapewne charakterystykę ramy).
Generalnie rzecz biorąc - teraz jest ustawiony max skok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości