Witam,
Chciałbym przeprowadzić serwis mojego dampera - kindshocka 508
Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak go rozebrać na części, zmienić uszczelkę i zalać olejem na nowo tak aby nie dostało się do niego powietrze.
Szukałem na internecie jakiegoś poradnika lub manuala lecz nic nie mogłem znaleść.
Proszę o pomoc.
Nie pisać postów typu - nie naprawiaj tego to syf kup coś nowego czy taki temat już był itp.
Serwis KindShocka 508
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 28.11.2011 19:02:48
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Re: Serwis KindShocka 508
Musisz mieć pod ręką tylko imadło i impulsator kinetyczny:
A więc tak:
Wkładasz damper w imadło.
Bierzesz do ręki impulsator kinetyczny.
Nie żałujesz siły.
Patrzysz jak damper sam się rozkreca, odpowietrza, zmienia uszczelki, pompuje i zalewa olejem.
Chyba że lubisz efekty specjalne w trakcie pracy musisz zainwestować w rekomendowany zestaw naprawczy dedykowany specjalnie do ks508:
A więc tak:
Wkładasz damper w imadło.
Bierzesz do ręki impulsator kinetyczny.
Nie żałujesz siły.
Patrzysz jak damper sam się rozkreca, odpowietrza, zmienia uszczelki, pompuje i zalewa olejem.
Chyba że lubisz efekty specjalne w trakcie pracy musisz zainwestować w rekomendowany zestaw naprawczy dedykowany specjalnie do ks508:
Back in black
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 19.03.2012 16:34:31
- Kontakt:
Zacytuje tu osobe która pomogła mi zserwisować w.w damper , może tobie też się to przyda
siema, w pierwszej kolejności mając zestaw kluczy inbusowych bierzemy najmniejszy z nich i odkręcamy czerwone pokrętło regulacji tłumienia,odkręcamy nakrętkę która ściska sprężynę do minimum,teraz możemy wyciągnąć podkładkę podtrzymująca z 2 strony sprężyny,teraz trzeba wybić długie tulejki montażowe aby można było zdjąć sprężynę,trzeba postarać się to starannie zrobić by ich nie uszkodzić, jak juz mamy damper bez spręzyny to dokręcamy główną nakrętke zbiorniczka,odkręca sie przeciwnie do wskazowek zegara,i tutaj albo teraz ściskasz go w imadle i odkręcasz żabka narętkę,napewno beda drobne uszkodzenia,zdarcie farby itd,ja to mam duża wiertarke i w jej uchwyt sciska nakretke i kręcę damperem,pozostaje "wyciągnięcie" ze srodka korka ,najlepiej załozyć z powrotem tulejki moztażowe i zakręcić damper w ramie, i juz teraz mozemy go powoli wyciągnać!korek wystrzeli ze srodka i wyleje się olej i tu sa straty!! ja swój w ten sposób serwisuje ze 3 razy w roku,na samym poczatku spuść powietrze ze zbiorniczka cisnienia,zapewne masz nowa uszczelki,często są na allegro dostępne,waznym problemem jest by nie wlać zbyt duzo oleju!!!po wlaniu,zakorkowaniu,dopompowaniu cisnienia i zakreceniu warto go umiescic w ramie (bez zkładania spręzynu) i zobaczyć czy swobodnie się ugina do końca,,,,potem juz składamy całość na gotowo,pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości