‹‹ Strona główna : News : DOWNSTAIRS II Ustroń - 21 czerwca - zapowiedź!
Wyślij znajomemu |
Wersja do druku |
Dodaj komentarz (77 )
|
|
DOWNSTAIRS II Ustroń - 21 czerwca - zapowiedź! Czerwiec 17,2008
Sobota 21 czerwca USTROŃ !!! Druga edycja zawodów downhillowych w mieście – DOWNSTAIRS II w tym roku przejdzie do historii pod szyldem EXTRAVAGANZA – czyli impreza na pełnym wypasie. Zmodyfikowana, lekko skrócona trasa, wachlarz przeszkód za to mocno rozbudowany [zdjęcia wkrótce]. Transport zawodników podobnie jak w zeszłym sezonie w pełni klimatyzowanymi limuzynami, którymi, na co dzień komfortowo podróżują podroby mięsne. Novum na polskiej scenie - elastyczne kategorie: Elita, Junior Open, Hobby Hardtail, Hobby Full. Juniorzy z licencją mogą startować w elicie lub kategorii Junior Open, juniorzy bez licencji mogą startować w junior open lub kategoriach hobby, hobby hardtail lub hobby full [w zależności od dosiadanego sprzętu], kobiety mogą wybrać kategorię, w której chcą rywalizować z panami, dodatkowo zwyciężczyni zostanie objuczona stalową broszką AISI316L potraktowaną strumieniem wody pod ciśnieniem 500 psi. Pod adresem http://www.downstairs.pl/medal.jpg - 5 mm - unikatowej, wypolerowanej na lustro, kwasoodpornej blachy - która zawiśnie na solidnym łancuchu na szyi zwycięzców [I-III] wszystkich kategorii DOWNSTAIRS. Oprócz tego w elicie do zgarnięcia 1000 zł I, 600 zł II, 400 zł III w gotówce, a w pozostałych kategoriach nagrody rzeczowe oraz okazjonalne dyplomy. Jak przystało na rasową imprezę z cyklu EXTRAVAGANZA kluczowym elementem wieńczącym efekt jest AFTERPARTY. After odbędzie się w klubie AMBASADA w Wiśle, gdzie przedstawimy premierę filmu Diverse Downhill Contest z Żaru produkcji Ride Vision. Na afterze opijemy i odbijemy sobie występ polskiej reprezentacji w Euro 2008, przy muzyce i napojach redka elegencko podrasowanych bawić się będziemy do poniedziałku. Szczegółowe informacje możecie śledzić na oficjalnej stronie imprezy www.downstairs.pl. Wpisowe 40 zł: całodzienny transport, 1 sztunia kiełbasy z grilla i ubezpieczenie NNW inklusive. Treningi tylko w sobotę! Zapisy w sobotę między 8:00- 10:49 – Sanatorium Narcyz – biuro zawodów i start. Wejściówki na aftera u organizatora lub w centrum rezerwacji noclegów w Wiśle. Wszystko na stronie downstairs.pl Sponsorem akcji DOWNSTAIRS II są: Snickers, Rowerowy.com, Destroyer, Humannation, Prong i miasto Ustroń
Przeczytano: 6190 razy
|
|
Dodaj komentarz (77 )
Zdaniem czytelników:
|
| lexy |
|
 |
troche fotek z imprezy na : www.bikeadventure.republika.pl
(Czerwiec 24, 2008, 7:35 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bardzo nie bardzo |
|
 |
Ten dh-złom cos zamulony bo wyniki z downstairs i fotorelacja to raczej juz powinny być...impreza obstawiona mediami i fotopstrykami lekko bardzo ale jak narazie to cos nie bardzo...bardzo >>DH-Zonie odmul się !
(Czerwiec 24, 2008, 4:15 PM)
|
 |
|
 |
 |
| mateom |
|
 |
ludzie jak mozecie to dawajcie fotki i filmy z góry dzieki
(Czerwiec 24, 2008, 12:07 AM)
|
 |
|
 |
 |
| Klaudia |
|
 |
kilka zdjęc
http://tiny.pl/k45c
http://tiny.pl/k45v
(Czerwiec 23, 2008, 10:59 PM)
|
 |
|
 |
 |
| koper |
|
 |
Roman! sakramyncie! :D
Nie godej ze Ty to sam czytosz? puc lypiej na wyrobisko polotac!! a nie marnuj czasu na pierdoly...
pozdroo 600!
(Czerwiec 22, 2008, 1:41 PM)
|
 |
|
 |
 |
| scphoto |
|
 |
http://scphoto.ownlog.com/ pare fot z zawodów, będzie więcej
(Czerwiec 21, 2008, 9:10 PM)
|
 |
|
 |
 |
| quilong |
|
 |
bo ogulnie ta klotnia troszke przerodzial sie na bitwe "dziewczyny kotra chlopcy" i strasnzie nie lubie gdzy jakas dziewczyna mowi "jestes dzieckiem" bo to chyba sie mowi tylko wtedy gdy brakuje argumentow. co do nagrod to mysle ze takei koszulki xxl to raczej sa "ochlapy" dla dziewczyn i to wsumie nie jest wporzadku, ale nie ma sie tez co czarowac...nagrody nigdy nie beda takie same nawet gdyby startowala wieksza ilosc Pań, ale powinny byc chociaz na poziomie juniorskim...moze sie nie znam moze jestm glupi moze jestem dzieckiem, ale przynajmniej szanujmy sie nawzajem drodzy Panowie i Panie(w pierwszym poscie chozilo mi o dziecinne zachowanei sie dziewczyn i chlopakow, w tym chozilo mi tez o mnie jako chlopaka) pozdrawiam
(Czerwiec 21, 2008, 3:21 PM)
|
 |
|
 |
 |
| quilong |
|
 |
ISSUES mi chodzi o to co napisala bikegirls.. na kogos tutaj ze jest dzieckiem...no ale mniejsza z tym...
(Czerwiec 21, 2008, 3:09 PM)
|
 |
|
 |
 |
| ISSUES |
|
 |
Myślę, że nikt tu nie pokazał, że jest dzieckiem, bo każdy wyraził swoje, takie czy inne zdanie, z którym, nie każdy się zgadza.
A jedną z kilku osób, które najlepiej obrazują swoje dzieciństwo jesteś właśnie Ty: quilong. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, to chodzi o "kłutnię".
Pozdrawiam
(Czerwiec 21, 2008, 11:16 AM)
|
 |
|
 |
 |
| quilong |
|
 |
bezsensu taka klutnia, obnie strony maja po czesci racji, ale obie strony pokazalay ze sa dziecmi, pozdro
(Czerwiec 21, 2008, 10:21 AM)
|
 |
|
 |
 |
| kaciwo |
|
 |
glupek...
(Czerwiec 20, 2008, 11:44 PM)
|
 |
|
 |
 |
| janko |
|
 |
kaaciwo Ty też MUSISZ CIERPIEĆ!!!
(Czerwiec 20, 2008, 8:46 PM)
|
 |
|
 |
 |
| kaciwo |
|
 |
janko jak iewiesz co pisac to niepisz nic ....
(Czerwiec 20, 2008, 8:43 PM)
|
 |
|
 |
 |
| janko |
|
 |
KOBIETY!!! MUSICIE CIERPIEĆ!!!
(Czerwiec 20, 2008, 7:11 PM)
|
 |
|
 |
 |
| ANAŁANA |
|
 |
POPROSTU BRAK SŁÓW !!! jak to czytam to sie mysle zeby wogole nie bylo mozliwosci wpisywania komentarzy, bo jak ktos to zza granicy przeczyta to nas wysmieje. Poprostu brak slow zeby opisac to tu pierdo.... inaczej juz tego nie idzie nazwac. i Wy sie dziwicie ze w polsce jezdza 3-4 laski?!! Najlepsze haslo " jak takas madra to startuj w hobby full z facetami!!" co to za pazernosc jak wygrana styka tylko na zwrot kosztow wyjazdu + dentka. jak sie to czyta to az sie odechciewa jezdzic na zawody, dobrze ze jest jescze paru old-skulowych roderow co wiedza co to zawody i po co tam sie jedzie. bo wszyscy dupczycie glupoty o kasie, a na podium zawsze te same osoby. ZDROWECZKO DLA LASEK a dla malkontentow FAKOFFFFF
(Czerwiec 20, 2008, 4:16 PM)
|
 |
|
 |
 |
| matekozak |
|
 |
kilka zdjec jest na joy-ride, ale ziom jak maja byc zdjecia z trasy jak dzisiej dopiero bedzie skończona :)
(Czerwiec 20, 2008, 3:24 PM)
|
 |
|
 |
 |
| eragon2007 |
|
 |
"modyfikowana, lekko skrócona trasa, wachlarz przeszkód za to mocno rozbudowany [zdjęcia wkrótce]." gdzie są te zdjęcia jutro zawody a fot brak ;/
(Czerwiec 20, 2008, 3:15 PM)
|
 |
|
 |
 |
| ja8 |
|
 |
Gdyby było tak jak za nokii, to by było dobrze... organizatorzy poważnie traktowali sportowców dlatego nagrody były na światowym poziomie no i umiejetności zawodników też były dużo wyższe (porównując z zawodnikami spoza granicy), trasy były bardziej wymagające, nie było żadnych objazdów a jak ktos sie bał to rower przeprowadzał i wtedy to na pewno duzo czasu tracił. Wtedy panował profesjonalizm, każdy musiał mieć licencje , downhill był traktowany jak sport a nie jak teraz, lanserka dla rozwydrzonych gówniaży (oczywiście nie każdy teraz taki jest ale duża cześć).
Chodzi o to by wrócicć do takich czasów jak nokia, bo sa ludzie którzy potraktowali by to poważnie, a nie jak wiekszość tylko jak zabawe. Jeśli nic sie nie zmieni to nigdy nie bedziemy miec zawodników na światowym poziomie. Może użytkownicy dhzonu tego nie zrozumieje bo za nokii to do przedszkola chodzili.
(Czerwiec 20, 2008, 9:34 AM)
|
 |
|
 |
 |
| bacek |
|
 |
ania sojka z tego co mi wiadomo nie startuje tylko dlatego, ze przebywa akutalnie w usa. pewnie jakby byla w polsce to bysmy ja na zawodach widzieli.
(Czerwiec 20, 2008, 9:34 AM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
niestety taki obraz przedstawiliście w Swoich postach, że jedyną zachętą do startu w zawodach są CENNE NAGRODY. Wspierać takie Panie materialistki ... sorry dziękuję. Na szczęście są też normalne , zdrowo podchodzące do tego sportu dziewczyny, które interesuje sport a nie chciwość.
(Czerwiec 20, 2008, 8:16 AM)
|
 |
|
 |
 |
| kaciwo |
|
 |
SNIZY wstyd to powinno byc wam bo zamiast nas wspierac jeszcze wykrzykujesz ze jestesmy pazerne na pieniadze
pozdr.
(Czerwiec 20, 2008, 7:50 AM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
z Waszych postów Panie wynika tylko jedno, że jesteście poza paroma wyjątkami niesamowicie PAZERNE !!! Jeżdżę często na zawody, nigdy w DH nie byłem w okolicach pudła - więc według Waszej retoryki nie powinnem startować bo mi się nie opłaca... BŁAZENADA... wstyd Panie - w większości materialistki - nie dają nagród za ileś $$$ to nie przyjadę... normalnie wstyd
(Czerwiec 20, 2008, 7:13 AM)
|
 |
|
 |
 |
| fd |
|
 |
widziales gdzies A.Sojke w tym roku na zawodach?
(Czerwiec 20, 2008, 12:07 AM)
|
 |
|
 |
 |
| ... |
|
 |
zauważcie też ile zawodników jeździ gdzies z nad morza w góry na zawody. chodzi oczywiscie o zawodników nie sponsorowanych, ile pieniedzy wydaja na ta cała zabawe. i tez tylko 3 osoby z kategori dostana pieniadze a jakos mimo to potrafi przyjechać 300 osob...
(Czerwiec 19, 2008, 11:54 PM)
|
 |
|
 |
 |
| ... |
|
 |
dziewczyny,najpierw piszecie,że jezdzicie na zawody dla zabawy a potem,ze nie opłaca sie wam jeździc skoro sa takie nagrody. Skoro organizator dostaje od sponsora wcale nie wielkie pieniadze na zrobienie zawodow a my potem wymagamy nie wiadomo czego to wkoncu tej kasy brakuje i naprawde nie ma sie co dziwić co do nagród. Dziwne,że jakos Ani Sojce czy Dibi nie przeszkadzaja nagrody i potrafia jeździc na kazde zawody,wygrywac i dobrze sie bawić. proponuje podniesc troche poziom a potem wykłucać sie o nagrody. pozdro
(Czerwiec 19, 2008, 11:51 PM)
|
 |
|
 |
 |
| kaciwo |
|
 |
szkoda tylko za za miejsce na podium nie zwracaja sie koszty startu...
za granica nie maja jakos problemu z kategoria kobiety jest traktowana na rowni z meszczyznami, no ale coz ZYJEMY W POLSCE
(Czerwiec 19, 2008, 11:34 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirl1 |
|
 |
Aga...dobre podejście....Basiek, na szczęście większość facetów na zawodach bywa bardziej przyjacielsko nastawionych do nas niż tutaj
(Czerwiec 19, 2008, 11:14 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Aga |
|
 |
Wracając do braku kategorii kobiet, to nikt z Panów będący np. w kat. open, nie chciał by byc wrzucony do kat. elite. Więc warto spojrzec w ten sposób na brak kat. kobiety podczas zawodow.
(Czerwiec 19, 2008, 11:04 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Basiek |
|
 |
Bo zawody sa po to by sie dobrze bawic a nie klucic sie o jakies glupie nagrody ktore nie maja znaczenia ;) powalczy sie troche z czasem pobawi sie w gronie bikerow :) ja tam wole sie bawic niz rywalizowac szkoda nerwow ;)
(Czerwiec 19, 2008, 10:59 PM)
|
 |
|
 |
 |
| DD:) |
|
 |
Agnieszko .. bardzo mi się podobała Twoja wypowiedz, reprezentowała poziom - zgadzam się z Tobą w 100%, bo o wypowiedziach bikegirl nie można tego powiedzieć.
(Czerwiec 19, 2008, 10:52 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Aga |
|
 |
Jezeli chodzi o starty w zawodach to Ja osobiście, jezdze dla frajdy na zawody nawet przez pół Polski-więc bywają i takie kobiety :), co do samych nagród to rozumiem, że dla zbyt małej ilości kobiet nie można rozdawac tego co dla np. 40-stu rywalizujących, ale jeżeli już organizator postanowi nagradzac kobiety, miło by było gdyby np. nie były to koszulki XL męskie. Tak narzekacie na czasy nasze,porównując kobiety z poza granic kraju, spójrzcie na mężczyzn czasy wygląda to podobnie, ogólnie mamy niższy poziom w Polsce. :)
(Czerwiec 19, 2008, 10:45 PM)
|
 |
|
 |
 |
| jarek z ciemnogroda |
|
 |
...tak czy siak, laski to mega chujowi kierwocy i chociaz by daltego nie powinny dostawac gotówki za podium(jeszcze na malucha wystarczy)...
a jak chcecie fajne nagrody to do hobby zapraszamy
(Czerwiec 19, 2008, 10:45 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
DD jestes mocno ograniczony! a zreszta nie ma sensu dyskutować z dziećmi
(Czerwiec 19, 2008, 10:31 PM)
|
 |
|
 |
 |
| DD :) |
|
 |
TYLKO O RóWNOUPRAWNIENIE W SPORCIE, O ZASADY ... to mamy problem rozwiązany bikefeminizmogirl startuje w ramie w ramie z facetami w kategorii, jak ich pokona dostanie Swoją upragnioną kasiorkę:)
(Czerwiec 19, 2008, 10:25 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
Żadna chciwość! gdyby kobiety były chciwe to już dawno by nie startowały bo by im sie to nie opłacało! to naprawde przykre że tak sądzicie, NIE CHODZI O NAGRODY TYLKO O RóWNOUPRAWNIENIE W SPORCIE, O ZASADY. Dyskusja wynikłą z tego ze nawet na tych zawodach organizatorzy nie pofatygowali sie o zrobienie kategori dla kobiet.
Jakoś potraficie zaakceptowac homoseksualne pary, a równości w sporcie już nie? to że domagamy sie róWnouprawnienia nazywacie chciwością, to przykre. TERAZ POLSKA!
(Czerwiec 19, 2008, 10:14 PM)
|
 |
|
 |
 |
| DD :) |
|
 |
bikegirl .. ale przez Ciebie chciwość przemawia!!! nie sport nie współzawodnictwo - tylko chciwość !!! dawać dawać kasiore kobieta musi sie nachłapać... kasa, kasa, kasa - a gdzie rozrywka, duch sportu
(Czerwiec 19, 2008, 10:06 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
No z tą wodą to było wiadome, jedna z nas źle to zrozumiała ale nie o tą wode jest dyskusja tylko o to że kobiety są dyskryminowane na zawodach, akurat teraz ta dyskusja wynikła, kiedyś trzeba było wyrazić swoje poglądy na ten temat. To oczywiście odnosi sie do wszystkich organizatorów zawodów
Dlaczego rok temu była jedna kobieta? bo nie było kat dla kobiet- to tak na marginesie
PEACE
(Czerwiec 19, 2008, 9:58 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bobek |
|
 |
spoko impreza na pewno wypali.. a co do nagrod.. to dajcie se bardziej na luz.
(Czerwiec 19, 2008, 9:39 PM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
hehe... teraz dopiero zajarzyłem o jaką wodę chodzi bikegirl, gratuluje niebywałej bystrości umysłu i polotu - omało nie spadłem z krzesła ze śmiechu, dziewczyno jakby Cie potraktowano woda pod tym ciśnieniem to by nie była miss mokrego podkoszulka tylko krwawe zwłoki. Woda wtryskiwana pod tym ciśnieniem służy do obróbki metalu z którego zostały wykonane pamiątkowe medale...
(Czerwiec 19, 2008, 9:37 PM)
|
 |
|
 |
 |
| gagat |
|
 |
jako współorganizator zawodów Downstairs wypowiem sie co do lania wodą. Przeczytajcie dokładnie tekst newsa, moze wolniej a dokładniej, pozniej komentujcie. Po pierwsze strumień wody o jakim pisze w newsie raczej nie do ogarniecia na ciało człowieka. Po drugie takim strumieniem zrobione zostały medale - pod ogromnym cisnieniem wody. Wystarczy dobrze przeczytać..... Co do kategorii Kobiet, nie robimy jej bowiem w zeszłym roku wystartowała .... jedna kobieta.
pozdro
(Czerwiec 19, 2008, 9:26 PM)
|
 |
|
 |
 |
| dragon-kr |
|
 |
Robcio......tak to sobie kutasie powiedz do ojca swojego, nie do mnie ew. powiedz mi to prosto w oczy.........
naucz się najpierw szacunku dla otoczenia potem bierz się za otwieranie ust czy też za pisanie na klawiaturze...
widzę, że bez względu na wiek to same uparciuchy tutaj...żal.....zero otwartości,zrozumienia......
czy o tak wiele prosiłem.....tylko popatrzcie na tą całą sytuację z boku!! nic więcej to może coś zrozumiecie.....wasze stanowisko rozumiem, pań również....dlaczego wy tego nie możecie zrobić?
(Czerwiec 19, 2008, 7:51 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bolek |
|
 |
a to wszystko przez żydów!
(Czerwiec 19, 2008, 6:36 PM)
|
 |
|
 |
 |
| inq |
|
 |
Kobiety powinny jezdzic bez licencji + nie powinny płacic wpisowego :P Jak by sie cos w tej kategori rozkreciło mozna by pomyslec o lekkim wpisowym i o lepszych nagrodach.
(Czerwiec 19, 2008, 6:05 PM)
|
 |
|
 |
 |
| cyckyy2 |
|
 |
no i masz, 'ale NIE kontrastujcie się z innymi kategoriami' miało być
(Czerwiec 19, 2008, 5:39 PM)
|
 |
|
 |
 |
| cyckyy |
|
 |
o jaką wode Wam chodzi? o to wspomniane 500psi? (34atm)? następna kwestia to co wyczytałem gdzieś na początku: hardtaile nie dostają kasy, tlyko albo bony albo nagrody rzeczowe jak każdy oprócz elity (wyjątek to była wierchomla). I co do teamów i sponsoringu...team każdy może sobie wpisac jak chce, a to że wpisał nie znaczy wcale, ze dostaje jakąś pomoc tudzież przez wszystkich nazywaną sponsoringiem, zresztą patrząc po nazwach łątwo sie połapać kto to robi dla zabawy, a kto na serio. Naprawdę sponsorowancyh jest podejżewam niewielu na tle ilości wszystkich i wszyscy i tak muszą ze swojej kieszeni dokładać.
'W innych krajach jest tak, ze zaczynasz od hobby, a jak jeździsz lepeij, łapiesz sponsorów przechodzisz do elity'- rzeczywiście tak powinno być, ale to układy i znajomości czy też samo bardziej znane nazwisko zdaje się działać wiecej niż chęci i perspektywy rozwoju jakie rider prezentuje...no ale przebić się trzeba próbować. I cd puli nagród na Słowacji to tutaj wogóle bym nie porównywał z naszymi, bo u nas przynajmniej wyjazd moze się zwrócić albo można też i troche zarobić, a tam to tak na otarcie łez raczej lol ale ogólnie nie wime ile pań tam startuje i jak jeżdzą, ale przy takich stawkach organizator w sumie musi dać podobne bo co niby, 400 Sk da? wiem o co Wam chodzi, ale kontrastujcie się z innymi kategoriami, ze 'oni powinni dostać mniej', bo to wywołuje burze, poprostu wy powinnyście dostać więcej ale żeby to nie wyglądało że przyjedzie jednakobieta, zjedzie z czasem 10min i trafi jej się pierwsze meijsce (bo nie wygra ani nie wywalczy)
(Czerwiec 19, 2008, 5:35 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirl1 |
|
 |
Trzeba przyznać Słowaczkom i Czeszkom, że potrafią jeździć...jednak przykre jest to że nasi faceci ( nie wszyscy) zamiast dopingować i zachęcać to wtykają nam i krytykują tak jak pan aaaaaaa. Ostatnio słyszałam nawet wypowiedź, że "Dibi to nie dziewczyna" ( pewnie wymyślił to jakis facet na samousprawiedliwienie że go objechała)...myślę, że jeszcze trochę i wśród polskich dziewczyn zacznie się prawdziwe ściganie...tylko dajcie im szanse a nie tylko krytykujecie!!!
(Czerwiec 19, 2008, 5:04 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
Nie zgadzam sie ze upominamy sie o nagrody bezczelnie, myślałąm ze nas poprzecie. Naprawde to przykre ze nie mamy w was wsparcia, przecież to nie wy fundujecie nagrody tylko sponsorzy, którzy jakby dali coś lepszego dziewczynom to by nie zbiednieli. A tak pozatym to głównie chodzi o dyskryminacje kobiet w tym sporcie.
jeśli chodzi o poziom, przyjeżdża czasem kobieta z słowacji i sciga sie z nami na równi ale nigdy pierwsza nie była.
oto nagrody na słowacji: Muži Elite: 5000, 4000, 3000, 2000, 1000 Sk
Ženy : 1500, 1000, 800 Sk
Juniori: 1500, 1000, 800, 500, 300 Sk
Masters : 1000, 800, 500 Sk
Hobby, Hardtail : 1000, 800, 500 Sk
do tego dochodzą upominki rzeczowe, u nich przynajmniej kobiety nie są dyskryminowane
a co w tym złego że chcemy być wkońcu potraktowane troche lepiej niż dotychczas? Czy przez to że kobiety beda zauważone faceci na tym stracą?
(Czerwiec 19, 2008, 4:30 PM)
|
 |
|
 |
 |
| aaaaaaa |
|
 |
ale sie probilo. z ilosci postow wychodzi ze ponad polowa dhzonowicow to kobiety :) no chyba, ze jedna frustratka siedzi przed kompem i tylko zmienia podpisy :) co do tego gdzie jest jakis poziom to podejrzewam ze panie nigdy nie byly na zagranicznych zawodach (?) Proponuje sie przejechac i porownac. Panie w Czechach naprawde radza sobie na rowerach, chciaz nagrod praktycznie nie maja. "spójrzcie na siebie! haha, byle słowak czy czech przyjeżdza i wygrywa" - chcac sprostowac, Polscy zawodnicy (ci z podla nagradzani kasa) walcza z czechami i slowakami na rowni na naszych i ich trasach, jak ktos dostaje w dupe od czechow i slowakow to sie bezczelnie nie upomina o nagrody. proponuje wszystkim pania piszacym swoje rzale, merytoryczna odpowiec na arguemty przytaczane w komentarzach ponizej. Inaczej dyskutowac nikt z wami nie bedzie.
(Czerwiec 19, 2008, 4:12 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Lala |
|
 |
gratulacje z tym polewaniem wodą.. a może by tak oblać organizatora, skoro to takie zabawne?
(Czerwiec 19, 2008, 3:53 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
No dokładnie, nam nie chodzi o to żeby nagrody sie zrównały z elita meską, tylko żeby były sprawiedliwe i na jakimś poziomie, i nikt mi kitu nie wciśnie ze koszulki dla dziewczyn to jest nagroda wporządku i nikt niech tu nie wciska że kobiety nie inwestją w rower. Ja na swojego pierwszego fula tyrałam 3 miesiace w angli i nie miałąm wakacji, chcesz mieć fula to do roboty! zobaczysz wtedy jak to przyjemnie mieć jeden sezon bez bika ale coś za cos! Mówicie ze poziom wśród kobiet jest niski? spójrzcie na siebie! haha, byle słowak czy czech przyjeżdza i wygrywa z wami!
startujemy w zawodach dh bo kochamy ten sport ale nie chcemy byc dyskryminowane.
(Czerwiec 19, 2008, 3:49 PM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirl1 |
|
 |
Zgadzam się że dh to bardziej męski sport ale skoro faceci "skaczą" w zawodach fitness, to czemu dziewczyny nie miałyby zjeżdżać na rowerach. Nie jestem też zwolenniczką wyrównania pól nagród, ale bez przesady, bo po co komu bluza, przez którą tylko jest problem gdzie i komu ją opchnąć. Ciekawe dlaczego w Ustroniu nie zrobią również pokazów mistera mokrego podkoszulka...
a tak swoją drogą, to z roku na rok przybywa kobitek na rowerach. Pewnie wielu z Was zdziwiłoby się ile nas jest... tylko żeby wykręcać przyzwoite czasy trzeba lat treningu, o czy każdy wie...pozdrawiam (również bikerów)
(Czerwiec 19, 2008, 3:28 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Basiek-BikeGirls |
|
 |
zgadzam sie z bikegirls. dla mnie to nie jest zadna przyjemnosc zeby mnie ktos zlal woda ;/ za to ze jechala w zawodach ;/ ja juz nie jezdrze w zawodach mimo tego ze mam licencje bo poprostu mi sie nie oplaca. po co mam jezdzic jak nie dostane kasy tylko jakas durna koszulke ej no sorki ale to jest chamskie ;/ wole smigac na zawody jako widz niz jako startujaca w zawodach. za czasow noki bylo lepiej niz teraz. jak chcecie zeby wiecej dziewczyn startowalo i wogole jezdzilo w tym sporcie to niech im sie to oplaca bo laduja tysiace zl w rower a na zawodach dostana marna koszulke ktora tak jak powiedziala bikegirls mozna uzyc jako szmaty do bika ;/ to jest bez sensu. lubie jezdzic z facetami ale bez przesady ja raczej bym chciala zeby byla rownosc a nie ponizanie dziewczyn tak jak opisuja to co sie bedzie dzialo w ustroniu zlanie woda :/ jak chcecie takie widoki to idzcie na pokaz mis mokrego podkoszulka a nie na zawody :/
(Czerwiec 19, 2008, 3:26 PM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
cycki - zgadzam się z Tobą w 100%, szczególnie w kwestii rowerów sztywnych
(Czerwiec 19, 2008, 2:32 PM)
|
 |
|
 |
 |
| cycki |
|
 |
ogólnie to jestem za tym, żeby nagrod dla kobiet były pożądniejsze i pasowały do faktu że one są kobietami, a my facetami, ale jak by wyglądąło to, ze jedna czy dwie panie na pudle, z czasami po nawet minute gorszymi od innych dostają tyle, co czołowka np kat hobby, gdzie ludzie co tu duzo mówić trenują i na sprzęt, ciuchy itd przeznaczają naprawde konkretną gotówke? nagrody to troche też motywacja do podnoszenia poziomu, ale bez konkurencji (ogólnie mało kobiet jeżdzących) to i one mało dadzą. Nie wiem czy da sie coś z ty zrobić dopóki w porywach będzie 5 kobiet w kategorii, no chyba że obecne panie naprawde wezmą sie z siebie i zaczną podnosić wzajemnie swój poziom. --- MJ pomyśl co napisałeś... 'Zgadzam sie, ze hobby hardtaill nie powinni dostawac wiecej kasy od kobiet' a niby czemu? jeżdzimy lepiej od kobiet, wkładamy w to bankowo więcej kasy, czasu i poświęcenia (bez obrazy kobietki :)) pozatym ht= minimum 10-15sek straty w stosunku do fulla i to udowodnił mój kumpel który na fulla się przesiadł ze sztywnego i choćbym nie wiem jak sie starał zawsze ta różnica będzie. czmeu obecna czołówka ht jeżdzi na sztywnych? bo NIE MA kasy na fulle, ale zapewniam, że o jeżdzie myśli powaznie i szuka możliwości żeby się przesiąść i jak to ejst w moim przypadku, wyrobić licencje i zacząć prawdziwe ściganie
(Czerwiec 19, 2008, 2:21 PM)
|
 |
|
 |
 |
| Robcio |
|
 |
"dla frajdy nikt się nie ściga na zawodach...."
co za kretong
(Czerwiec 19, 2008, 1:39 PM)
|
 |
|
 |
 |
| JC |
|
 |
Dragon-kr - bez urazy, ale chyba niewiele w zyciu widziales, albo sam niebardzo jezdzisz, skoro twierdzisz, ze polki jezdza szybko. Porownaj czasy polek do polakow i zagraniczny kobiet do zagranicznych mezczyzn. Wtedy zobaczysz co to znaczy wysoki (albo raczej normalny) poziom kobiet. Sprawa na 2 - "dla frajdy nikt się nie ściga na zawodach" i "nikt nie będzie się tłukł przez pół kraju po koszulkę.....zastanówcie się panowie...wam by się chciało? bo mnie nie" - wcale, tylko te 400 osób minus 6 x wszystkie kategorie:) Jezeli to co mowisz mialo by miejsce, to w kazdej kategorii startowali by tylko ci, ktorzy maja szanse na podlo. Kupe ludzi jezdzi na zawody, wydaje kase na rower, opony, ciuchy, noclegi, paliwo, wyciagi, wpisowe i h..wie co jeszcze, wlasnie dla frajdy. Propnuje zrobic eksperyment i zniesc wszystkie nagrody na PP lub MP zobaczymy czy przyjedzie mniej zawodnikow? Sprawa nr 3 - a dlaczego nie porównywać Nokii do tego co jest teraz? Tam regularnie bywalo ponad 200 osob na zawodach, to ze teraz na jednych bylo 400 nic nie znaczy w odniesiu do kobiet. Moze wszyscy jezdzimy teraz troche szybciej, ale za czasow Nokii rywalizacja byla znacznie wieksza, regularnie startowaly wtedy takie nazwiska jak: Zielinski, Wujcikiewicz, Miskiewicz, Ostaszewski, Sliwka, Cienciala, Stunzans. Oni sie tam wtedy cieli ostrzej niz my teraz, wszyscy byli napaleni na jezdzenie, jezdzili na puchary czech, niemiec, austrii i swiata. Abstarhujac od tego czy to sprawiedliwe czy nie, dajac kobietom taka sama kase jak elicie, nie podniesiesz ich poziomu, co najwyzej pare dziewczyn z xc wystaruje sobie dla podreperowania budzetu, to wszystko, tak to wygladalo za Nokii i tak bedzie teraz, a to ze mamy teraz 300 czy 400 chetnych ma sie do tego nijak!
(Czerwiec 19, 2008, 12:41 PM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
Ja proponuję, że skoro jesteś taka ambitna "bikegirls" to rozumiem, że za rok organizujesz Puchar Kobiet z nagrodami pieniężnymi dla kobiet a dla facetów przysłowiowa koszulka xxl - zobaczymy frekwencję i oprawę zawodów. Prosty rachunek za i przeciw. PS sam jeżdżę z dziewczyną i coraz częściej Ją zabieram na wycieczki gorskie, zainwestowałem masę kasy w Jej rower i się cieszę jak głupi jak ze mną jeździ !!! ale bez przesady, żeby za sam start na zawodach i pewne pudło (bo tyle startuje kobiet) miała zgarniać 500 - 700 PLN. To by było po prostu niesprawiedliwe wobec masakry która panuje w hobby hartteil czy hobbyfull.
(Czerwiec 19, 2008, 12:01 PM)
|
 |
|
 |
 |
| dragon-kr |
|
 |
MJ---piszesz że trzeba chcieć jeździć....ja tam miałem opad szczeny jak zobaczyłem co polskie kobiety potrafią na rowerku :-) jestem pełen uznania
co do uniosłości...tutaj trzymam Twoją stronę......troszeczkę panią poniosło......proszę nie porównuj obecnych czasów do czasów pucharu Nokii.....wtedy wogóle duużo mniej ludzi jeździło...prawda? a teraz? 1-sze zawody w Myślenicach..ilu było chętnych 300? 400?
(Czerwiec 19, 2008, 11:59 AM)
|
 |
|
 |
 |
| dragon-kr |
|
 |
panowie...co do startów pań......dlaczego mają być gorzej traktowane jeżeli chodzi o nagrody jeżeli tak jak napisała "bikegirls" inwestują tyle samo, opłacają takie samo startowe......wiadomo że niestety są w pewnym sensie marginesem bo niewiele pań startuje, ale się zastanówcie dlaczego....czy nam,wam chciałoby się startować jakbyście wiedzieli jakie są nagrody? nie czarujmy się....dla frajdy nikt się nie ściga na zawodach....to można robić na lokalnych miejscówkach...tutaj się płaci za start więc i oczekujmy czegoś w zamian rozsądnego.....wiadmo, że nikt kobiecie nie przyzna takich samych nagród jak facetom(ciekawe dlaczego?) ale jak pisała BIKEGIRLS koszulki i dyplomy?...narzekamy,narzekacie, że mało pań jeździ... nie prawda tylko nikt nie będzie się tłukł przez pół kraju po koszulkę.....zastanówcie się panowie...wam by się chciało? bo mnie nie
(Czerwiec 19, 2008, 11:55 AM)
|
 |
|
 |
 |
| MJ |
|
 |
Co to teamow i sponsorow to sporo calkiem dobrych zawodnikow z Elity finansuje swoje sciganie z wlasnej kasy, to ze ktos ma licencje klubowa nie znaczy automatycznie ze dostaje dotacje. Z tego co mi wiadomo to aktualny czwarty zawodnik PP w elicie, Jonasz Rożdzyński nie ma zadnego klubu ani sponsora. Mi sie wydaje, ze goscie z hobby naprawde sa hobby:) I nie ma tam nikogo kto powinien byc w elicie. Wez np. Tomka Gagata - jezdzi w czolowce hobby, a startuje tylko w kilku zawodach w roku bo kiedy indziej organizuje nam zawody :) On jest chyba 100% hobby? Nie? Trudno wymagac od ludzi hobby, aby wolniej jezdzili :) Zgadzam sie, ze hobby hardtaill nie powinni dostawac wiecej kasy od kobiet, chociaz tak z drugiej strony, to oni tam ostro miedzy soba rywalizuja i moze co niektorym kasa owa pomogla by zlozyc jakiegos fula i pojsc z poziomem do przodu?
(Czerwiec 19, 2008, 11:38 AM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
SNIZNY- to ty jestes niepoważny! , co ty wogóle tu wypisujesz? Co ma wspólnego Euro 2012 z nagrodami dla kobiet w dh? a pozatym czy napisałąm ze nagrody mamy mieć takie jak w elicie meskiej? nie o to mi chodzi, tylko o to że jestesmy zbywane koszulkami które w wiekszosci nadaja sie na szmaty do roweru. A z jakiej racji hobby hardtail dostaje kase? to dla czego my nie mogłybyśmy dostać pare groszy? To wkoncu sport, niech bedą jakieś równe zasady, sport jest dla wszystkich.
A tak z innej beczki- 1/3 osób ścigajacych sie w hobby full ma teamy, ma sponsowów,i jeździ na poziomie elity, tacy odbieraja szanse tym którzy zaczynaja i naprawde są hobby! W innych krajach jest tak, ze zaczynasz od hobby, a jak jeździsz lepeij, łapiesz sponsorów przechodzisz do elity, a u nas jest jak jest.
ciekawe kiedy ktoś zaprowadzi tu jakiś porządek i jakieś zasada fair play.
tyle z mojej strony, powiedziałąm co mi na sercu lezało i wiecej sie nie wypowiadam bo widze że ta dyskusja i tak nie miałaby sensu
(Czerwiec 19, 2008, 11:11 AM)
|
 |
|
 |
 |
| MJ |
|
 |
Aha, zeby bylo jasne. Nie jestem szowinista. Uwielbiam towarzystwo kobiet. Szanuje i podziwiam te, ktore podejmuja sie startow w zawodach.
(Czerwiec 19, 2008, 11:02 AM)
|
 |
|
 |
 |
| MJ |
|
 |
Łołołoł, proponuje pani Bikegirls wzucic na luz, pan Johnyk wyrazajac swoja opinie, napewno nie zasluzyl sobie na takie brzydkie slowa. Niewypada sie tak wyrazac, nawet pod wplywem silnych emocji. Kobiet jezdzi malo i to jest obiektywny fakt, nie wydaje mi sie, ze po wprowadzeniu kobiet-hobby frekwencja by wzrosła. Wszystkim ktorzy zjazdem zajmuja sie wzglednie od niedawna przypominam, ze przez kilka dobrych lat PP Nokii, kobiety dostawaly takie same nagrody jak mezczyzni (1miejsce = 1600PLN) i jakos ich w tym sporcie nie przybylo, a poziom tez nie ulegl widocznej poprawie, w tym samym czasie elita zrobiła wyraźny postęp. Zgadzam sie, ze nagroda w postaci meskiej koszulki to troche rzenada, ale wg mnie najlepiej nagrodzac te kategorie, ktorych zawodnicy podchadza do uprawiania sportu powaznie i dają z siebie wszystko (junior i elita). Jezeli chodzi o te inne kraje na ktore sie pani powoluje, to chcialbym zauwazyc, ze poziom kobiet i ich frekwencja sa tam na "nieznacznie" wyzszym poziomie ( proponuje porównać wzgledne roznice czasu). Prosze nie pisac tez, ze sytuacja zmieni sie po wprowadzniu nagrod, prawda jest taka, ze przedewszystkim trzeba chciec jezdzic, a nagrody sa po to, aby ten zapał nagradzać i nie powinno być na odwrót.
(Czerwiec 19, 2008, 10:54 AM)
|
 |
|
 |
 |
| SNIZY |
|
 |
bikegirls trochę za bardzo feminizmem mi zaleciała Twoja wypowiedź:) cytat: "skoro kat kobiet jest licencjonowana to niech nagrody beda lepsze! powinny być lepsze niz w każdej kategori hobby!" - bez urazy ale chyba coś Ci na główkę spadło - jesteś niepoważna - od razu EURO 2012 też zróbmy w wersji dla kobiet:) - wybudujemy stadiony i autostrady tylko dla kobiet z nakleją "jedzie baba". Rozumiem twoje rozgoryczenie jakością nagród ale przesadziłaś - jak kobiet będzie z 20 na zawodach to pogadamy. Co do licencji to sie zgadzam - kryterium powinno być samo bycie kobietą, bez zbędnej biurokracji.
(Czerwiec 19, 2008, 10:49 AM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
A kto powiedział ze odrazu mamy dostawać po 1000zł za pierwsze miejsce? niech to bedzie 300 za pierwsze, za druge 200 a za trzecie 100 i do tego jakaś ładna damska bluzeczka albo jakas przydtna cześć do roweru. Jakoś organizatorzy zawodów w wierchomli moga dac porzadne nagrody również dziewczynom.
Startowało by wiecej dziewczyn gdyby nie to że trzeba mieć licencje, a skoro kat kobiet jest licencjonowana to niech nagrody beda lepsze! powinny być lepsze niz w każdej kategori hobby!
Mało dziewczyn jeździ? zapraszam na www.bikegirls.eev.pl
(Czerwiec 19, 2008, 10:02 AM)
|
 |
|
 |
 |
| snizy |
|
 |
Masz rację bikegirls ale Johnyk też ma po części rację:) Kobiety w tym sporcie tworzą margines i raczej nigdy nie będzie to popularny sport wśród płci pięknej. Jaka popularność - takie nagrody. Chociaż koszulki w rozmiarze xxl to żart!!! Ale dziewczyny nie wymagajcie znowu za wiele, żaden sponsor nie wyłoży kasy na ekstra nagrody dla kobiet - po prostu czysta kalkulacja i biznes - szkoda, że tak mało jest dziewczyn, może by sie to zmieniło. Znam parę dziewczyn które naprawdę świetnie jeżdżą - naprawdę bardzo dobrze.
(Czerwiec 19, 2008, 9:57 AM)
|
 |
|
 |
 |
| bikegirls |
|
 |
zwykle wstrzymuje sie od wypowiedzi ale tym razem nie moge, Johnyk wypierd... z sceny dh i z dh-zone!
Oczywiście dziewczyny są dyskryminowane, jakoś w innych krajach nie jest tak! Co to ma być, za pierwsze miejsce 3 koszulki w rozmiarach xxl, no czasem organizator sie "postara" i dziewvczyny dostają damskie koszulki, ale według mnie żenada takie nagrody dawać! Każda dziewczyna sie tak samo stara, tak samo naraża i tyle samo inwestuje w sprzet co faceci! a do tego na licencji jeszcze pisze "elite".
Takie rzeczy to tylko w Polsce, i tacy faceci jak Johnyk też, zal
(Czerwiec 19, 2008, 9:44 AM)
|
 |
|
 |
 |
| worm |
|
 |
Johnyk - oj co tak żałujesz tym dziewczynom nagród ? ;o)
niech dostają , może spowoduje to większe zainteresowanie
kobiet tym sportem.
czym chcecie je zachęcić, wygraną w postaci zestawu kosmetyków i karnetu na solarium ? :))
zawsze można zmienić płeć i zgarniać całą pulę, hehe... loooz..
(Czerwiec 19, 2008, 8:57 AM)
|
 |
|
 |
 |
| Johnyk |
|
 |
dragon-kr a z jakiej paki dziewczyny miałyby dostawać lepsze nagrody? Skoro startuje ich w najlepszym wypadku 5, a w tamtym roku 1 na DS... Co, taka dziewczyna ma dostać tą samą nagrode za rywalizacje z 4 przeciwniczkami które średnio mają czas o pół minuty słabszy od wygranej co chłopak który rywalizuje ze 100 innymi w swojej kategorii? No sory ale to by było troche nie fair bo wtedy trzeba by dać za 1 miejsce facetom mercedesa a nie 1000zł czy tam ile...
(Czerwiec 18, 2008, 11:26 PM)
|
 |
|
 |
 |
| | | |